Dag 6 - Ucluelet here we come

7 juni 2017 - Ucluelet, Canada

Robin is een sterk in klokje rondslapen deze reis en zelfs ik slaap aardig goed. Om 7:30 uur zijn we allebei wakker. Klaar voor een warme douche en warme worstjes met een donut toe :-) In onze mooie auto rijden we naar de volgende bestemming op Vancouver Island: Ucluelet. Onderweg stoppen we even in Chemainus, een dorpje met muurschilderingen. Het is in totaal 4 uur rijden dus we kunnen mooi afwisselen. Mijn eerste rit in Canada is een feit! En wat rijdt deze auto lekker. Om 3:30 uur komen we aan bij Reef Point Cotttages en krijgen we de sleutel van ons huisje. Ziet er weer leuk uit. Even opfrissen en de wandelschoenen aan doen. We lopen een deel van de Pacific trail, een mooie route langs de ruige kust. Je ruikt de zee en de bossen. Dit is de natuur, heerlijk! Op de borden staat dat hier wolven actief zijn. Ook leven er beren en heel veel poema’s (er zijn namelijk ook heel veel hertjes hier en een poema heeft ongeveer 1 hert per maand nodig om te overleven).  Wij hebben nog geen wild gezien, maar hopelijk morgen. Terug in het huisje maken we een noedelsoepje, rusten we uit en duimen we dat het mee valt met de regen die ze voor morgen voorspellen.